لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران
021-43604
  • سبد خرید شما خالی می باشد.
اساس نامه تبلیغاتی (Guide Line)

هویت بصری یک برند تصویری متعهد و یکدست از سازمان ایجاد می نماید .از نشانه و اوراق اداری گرفته تا تابلوها ، از بدنه ماشین های توزیع کالا تا کسب و سیاق تبلیغات همه جا آگاهی نسبت به برند و سازمان مربوطه را افزایش می دهد.


هویت سازی برند، قواعد و زیرساختهای یک ارتباط روشن و شفاف بصری است که برند را منسجم و یکپارچه به نمایش در می آورد . هویت بصری برند بازتاب کاملی است از آنچه یک برند دارد، می سازد، اجرا می کند و می گوید . هویت سازی برند فقط نشانه، لوگو تایپ یا امضا آن نیست . بلکه عامل مشترک بصری است که همه ارکان یک سازمان را در بیرون و داخل آن پیوند می زند و هماهنگ می کند. هدف از ارائه هویت تصویری یکدست و یکپارچه ایجاد تصویری خاص و مثبت در ذهن عموم و نیز حفاظت از هویت بصری سازمان است. هویت بصری برند یادآور مستمر و ثابت است از چهره یک برند که همه جا قابل رویت وانگیزه­ بخش  است . هویت بصری برند بیان تصویری شخصیت ، اعتبار و شیوه کار یک سازمان است .هویت بصری و کسب یک سازمان و بیانگر ارزش ها و نمایش حرفه ای بودن سازمان و تعهد آن به بالاترین استانداردهای بین المللی است .

هویت بصری یک برند تصویری متعهد و یکدست از سازمان ایجاد می نماید .از نشانه و اوراق اداری گرفته تا تابلوها ، از بدنه ماشین های توزیع کالا تا کسب و سیاق تبلیغات همه جا آگاهی نسبت به برند و سازمان مربوطه را افزایش می دهد و در نهایت کار و کسب را رونق می بخشد . هویت بصری برند ابزاری نیرومند است که با سرمایه گذاری بر روی آن نام تجاری سازمان یا محصول ان قدرت و اعتبار و ارزش افزوده پیدا میکند .طراحی و اجرای صحیح این سیستم یادآوری مستمر و ثابت است از چهره سازمانی که همه قابل رویت است و همه سهمداران و مخاطبان با دیدن آن خرسندانه به حرکت در می آیند .

مقدمه:

کارخانجات چرخ خیاطی ایران– کاچیران در سال 1359 با هدف تولید چرخ خیاطی و گلدوزی برقی خانگی و صادرات آن به سراسر جهان از سوی بخش خصوصی تاسیس شد، این کارخانه در شهر صنعتی البرز- قزوین احداث گردید.تا زمان تاسیس این کارخانه، کشورمان فاقد تکنولوژی تولید چرخ خیاطی بود و نیازهای داخلی از طریق واردات این محصول تامین می شد. بهمین دلیل و به منظور دریافت تکنولوژی این محصول قراردادی با کمپانی معروف فاف آلمان که از قدمت و اعتبار بالایی برخوردار بود منعقد گردید. احداث ساختمانها و سالنها به تدریج آغاز و تا قبل از سال 1370 آماده نصب ماشین آلات و تجهیزات گردید. همزمان، ماشین آلات تولیدی نیز به سازندگان آلمانی سفارش داده شد. سرانجام در سال 1370 این کارخانه با حضور وزیر صنایع سنگین وقت و با بهره برداری از خط مونتاژ و ساخت 2 مدل چرخ خیاطی افتتاح گردید. نصب ماشین آلات تولیدی نیز تا سال 1374 به اتمام رسید و تولید داخلی این محصول نیز از همین زمان آغاز شد. پروژه خودکفایی در کمتر از 2 سال به ثمر نشست و محصول داخلی ساخت متخصصین کشورمان به بازار عرضه گردید. به منظور تنوع بخشیدن به محصولات، تکنولوژی ژانومه ژاپن نیز در سال 1377 دریافت و تولید این محصول نیز در دو مدل با نام یاسمین آغاز شد.بعد ها شرکت کاچیران با اشراف و تسلط به تکنولوژی تخصصی خود و اجرای طرح خودکفایی با حدود 85 درصد ساخت داخل به تولید این محصول پرداخته و تا کنون ادامه داده است.

نشانه :

نشانه نوشتاری کاچیران با تناسبات روبه رو طراحی شده است و همیشه فاصله عناصر و موقعیت آنها ثابت است.

فواصل با رنگ مشخص شده همیشه ثابت است.نشانه لازم به ذکر است برای ظاهر کردن نشانه به آنها توجه گردد.

عرض خطوط افقی نشانه همگی با هم یکسان است.

عرض خطوط عمودی نشانه همگی با هم یکسان است.

انحنای U شکل مشخص شده در نشانه یکی می باشد.

نوشته رو به رو با فونت یاقوت تایپ شده و سپس فواصل مشخص شده طراحی شده است. تذکر:نوشته روبه رو هیچ گاه به صورت تایپ و با فاصله بین حروف مشخص شده ظاهر نمی شود.

تناسب و موقعیت نوشته *کارخانجات چرخ خیاطی کاچیران* با نشانه به شکل روبه رو است. تذکر:تناسب و موقعیت نشانه و نوشته همیشه ثابت است و در هیچ شرایطی تغییرنمی کند.(بر اساس سیاست های شرکت کاچیران،استفاده از لوگو در راستای برند بدون متن نیز جایز می باشد.)

شکل رو به رو نمونه ای از خطا در نشانه است.

حداقل سایز مجازظاهر شدن نشانه با نوشته به طول 4 سانتی متر می باشد و کوچکتر از آن مجاز به نمایش نمی باشد.

حداقل سایز مجازظاهر شدن نشانه با نوشته به طول 2 سانتی متر می باشد و کوچکتر از آن مجاز به نمایش نمی باشد.

نشانه کاچیران تنها در سه پس زمینه رو به رو مجاز به نمایش است.

شکل رو به رو نمونه ای از خطا در نشانه است.

شکل رو به رو نیز نمونه ای از خطا می باشد.

شکل روبه رو نیز خطا است. نشانه تنها مجاز به نمایش در خط افقی می باشد  و در غیر این صورت خطا محسوب می شود.

شکل رو به رو نیز خطا است.زیرا نشانه تنها مجاز به نمایش در خط افقی است و در غیر این صورت خطا محسوب می شود.

نشانه کاچیران دارای حریم مشخص شده در شکل رو به رو است.که منظور از حریم لبه برش کاغذ و یا هر گونه تصویر و نوشته- ای که در کنار آن ظاهر می شود.

نشانه کاچیران تنها مجاز به نمایش با افکت های تعریف شده است و در غیر این صورت خطا محسوب می شود.

Drop Shadow

opacity  75

angle 30

distance 10

spread 0

size 15

با توضیحات تصویر قبلی این تصویر نمونه ای از خطا است.

نشانه کاچیران در موقعیت سیاه و سفید

طراحی نشانه لاتین کاچیران به شکل رو به رو است.

نشانه لاتین کاچیران تنها در 2 پس زمینه رو به رو مجاز به نمایش است.(بر اساس سیاست های شرکت کاچیران، استفاده از لوگو در راستای برند بدون متن نیز جایز می باشد.)

شکل و موقعیت قرار گیری نشانه فارسی و لاتین همیشه به شکل رو به رو است.

خطا:

رنگ:

رنگ سازمانی کاچیران آبی تیره با کدهای داده شده است و در تمام مدیاها و موقعیت های مختلف ثابت است.در کنار آبی تیره ، رنگ های مکمل تعریف شده است که توصیه می شود در کنار رنگ سازمانی استفاده شود.

قلم:

قلم فارسی سازمانی برند کاچیران در تبلیغات یاقوت می باشد.

در تبلیغات فونت انتخابی جهت شعار و ... فونت یکان است.

قلم لاتین سازمانی کاچیران در تبلیغات Arial  می باشد.

آدرس وب سایت کاچیران به صورت های رو به رو مجاز به ظاهر شدن است.

اوراق اداری:

نمونه طراحی کارت ویزیت به صورت فارسی (پرسنل)به صورت انگلیسی ( پرسنل) برای نمایندگان

سربرگ فارسی (رو) -A4

سربرگ انگلیسی (رو) -A4

سربرگ پشت - A4

سربرگ یادداشت - A5

پاکت A4 و A5

پاکت نامه فارسی

فرم تبلیغات:

در ساده ترین حالت کادر عمومی فرم تبلیغات به شکل رو به رو است.(توجه: در طرحهای پیچیده تر بر اساس نوع دیزاین و با رعایت قوانین لوگوی کاچیران،ساختار طراحی می شود.) در استفاده از این فرم حریم لوگو لحاظ شود.

فرم اصلی تبلیغات و در کادر عمومی به صورت روبه رو است.(توجه: در طرحهای پیچیده تر بر اساس نوع دیزاین و با رعایت قوانین لوگوی کاچیران،ساختار طراحی می شود.)

فرم اصلی تبلیغات و در کادر عمومی با رنگ مکمل به صورت رو به رو است.(توجه: در طرحهای پیچیده تر بر اساس نوع دیزاین و با رعایت قوانین لوگوی کاچیران،ساختار طراحی می شود.)

در جاهایی که آدرس و اطلاعات کامل لزومی ندارد،تنها آدرس وب سایت به صورت رو به رو ظاهر می شود.

فرم اصلی تبلیغات و در کادر افقی به شکل رو به رو است.

در جاهایی که آدرس و اطلاعات کامل لزومی ندارد،تنها آدرس وب سایت به صورت رو به رو ظاهر می شود.

رسانه دیجیتال:

لوگوی مجاز به ظاهر شدن در رسانه دیجیتال به صورت رو به رو است.