021-43604
  • سبد خرید شما خالی می باشد.

سوالات متداول


پرداخت های اینترنتی معمولا به صورت دقیق انجام می‌شوند بدین صورت که بین سایت کاچیران و بانک شما چندین بار اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از خرید اطمینان حاصل شود. اگر فرآیند خرید شما قطع شده یا با مشکلی مواجه شود، عموما بانک مبلغ را به صورت خودکار و نهایتاً تا ۷۲ ساعت بعد باز می‌گرداند. اگر تا انتهای روز وجه از حساب شما کسر شده و بازنگشته بود جزئیات خرید خود از جلمه شماره کارت، تاریخ و ساعت خرید و مبلغ پرداختی را از طریق فرم ارتباط با ما برای ما ارسال نمایید تا موارد در اسرع وقت پیگری شود. 

پاسخ :  هر کارت عضو شتاب، یک شماره ۱۶ رقمی بر روی خود دارد. شما می ‌بایست برای خرید اطلاعات زیر را در مورد کارت خود داشته باشید:
۱. شماره ۱۶ رقمی روی کارت
۲. کد اعتبارسنجی دوم (CVV2) که یک عدد سه رقمی سه یا چهار رقمی است (عموما در پشت کارت)
۳. ماه و سال انقضای کارت که بر روی آن حک شده است.
۴. رمز دوم (رمز اینترنتی) که از طریق  دستگاه خود پرداز بانک خود آن را تنظیم می‌کنید.

همانطور که مشاهده می‌شود، سه مورد اول با داشتن کارت قابل دسترس هستند و فقط باید آنها را از روی کارت بخوانید. رمز اینترنتی (رمز دوم) نیز می‌بایست یکبار از طریق دستگاه خودپرداز بانک شما تنظیم شود. اگر این رمز را تنظیم نکرده اید، یکبار کارت خود را وارد خودپرداز کرده و گزینه تغییر رمز دوم را انتخاب کنید. توجه کنید که این رمز، با رمز اصلی کارت شما که با آن پول برداشت می‌کنید تفاوت دارد. 

شما با تمامی کارت های عضو شتاب می‌توانید از امکان خرید اینترنتی محصولات کاچیران استفاده نمایید. کارت اکثر بانک‌ها از جمله بانک ملت، ملی، تجارت، پارسیان، پاسارگاد، کشاورزی، سامان، اقتصاد نوین، سرمایه، پست بانک، بانک شهر و بانک صادرات و … از سامانه شتاب پشتیبانی می‌کنند. 

پاسخ : خیر، ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور رایگان می باشد.

پاسخ : بله قیمت محصولات شرکت کاچیران بر روی سایت و تمام نمایندگی ها یکسان می باشد.